ABBA

Jag är en riktig nattuggla, älskar att vara uppe på natten och sova på dagen men jag ska alldeles strax gå och lägga mig och sova för nu börjar jag faktiskt bli trött, Jag sitter nu framför datorn (vad annars) med hörlurarna inkopplad och Abba på högsta volym i öronen, Dancing Queen är igång nu, 'Dancing Queen young and sweet only seventeen' snart så är jag seventeen,haha! Innan Mamma Mia -Filmen kom ut så va jag inte så förtjust i ABBA men nu älskar jag dem,haha! låten Voulez-Vous är nog min absoluta favorit , älskar den!!




Nu så säger jag godnatt, jag ska bara dricka upp mitt natt té och sen är det nana kudden som gäller för min del men vi ses när det börjar ljusna ute,haha!



Kommentarer
Postat av: Jessica

ABBA är absolut ett av de bästa banden genom musikens historia. Kanske rent av det allra bästa. Har varit ABBA-fan sedan barnsben och är så glad att "Mamma Mia!" filmen gjorde att de åter uppmärksammades. Att de dessutom är svenska gör mig stolt! :)



Häftigt att du får resa så mycket, förresten. Det är även en av mina favoritsysslor! :)

2009-07-28 @ 22:30:33
URL: http://alittletime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0