Victoria´s Secret

Då har man kollat på Victoria´s Secret fashion show 2008 och nu sitter jag och kollar eller snarare väntar på att något kul ska börja på tv men det går ju inget roligt alltså så därför så sitter jag med Ipoden i högsta hugg och lyssnar på musik och snart kanske något bra kommer på tv:n. Jag känner mig verkligen lite illamående därför jag har ätit alldeles för mycket chips känner jag nu. Nu så ska jag minsann försöka hitta något på tv och sen så ska jag göra en sallad och sitta här i sängen och äta. Jag måste verkligen äta bättre, jag äter nästan hela tiden en massa skräpmat bara så därför blir det bara en sallad nu. Nu börjar Day After Tomorrow med Jake Gyllenhall på tv3 så den ska jag nog kolla på.

Ni får ha en väldigt bra kväll så ses vi imorgon !
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0