United State of America

Halloj ! vi har fortfarande gäster fast det är bara Kenneth och Agnetah och Padde och Lotta (+ Felicia) som är kvar.
Jag och Felicia har idag kollat på massa foton från när jag var i USA 2006 därför att vi åker ju till USA den 12 februari (nästa månad) tillsammans med våra familjer och hon ville gärna se lite hur det ser ut så därför har vi kollat på alla bilder från resan 2006 och filmerna som vi har från resan som vi har filmat, vilket är lika kul att se varje gång därför jag älskar verkligen USA, och jag har velat åka tillbax dit ändan sedan vi kom hem 1 November 2006 och nu äntligen händer det igen. Sol och bad , bara ligga på stranden hela dagarna och bli brun och fin är precis vad jag vill och nu ska jag det, och sen får jag ju inte glömma all shopping jag tänker göra också. En sak som jag verkligen vill ha med mig hem är ett par UGGS, så det hoppas jag verkligen att jag hittar och sen måste jag köpa något från Starbucks också som tex en mugg där ifrån, så det är ett måste.

Jag läängtar så himla mycket till värmen och kunna gå ut i klänning utan att frysa, gud vad härligt. Nu så ska jag iaf gå och sätta mig i vardagsrummet bland dem andra och bara drömma mig bort. Men ni får ha det så bra !

Vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0