Trååkigt!

Jag snackar nu med Sabbe på msn och vi har bestämt dag nu om när vi ska till stan och det är i morgon och vi ska mötas utanför H&M klockan 13.00 och sen efter en dag av shopping så ska vi hem till Sabbe och göra något.
I morgon så blir det då att jag mobilbloggar under dagen eftersom att jag inte kommer att ha tillgång till datorn fören hemma hos Sabbe så det blir mobilbloggning om inte den krånglar eller något i morgon.
Just nu sitter jag och kollar på The Holiday och den är verkligen skitbra och det är bara en sådan film som man blir kär i direkt och den är verkligen helt underbar.
Jag sitter nu i sängen och dricker julmust och äter chips med vänstra handen och skriver med högra bara för att tangentbordet inte ska bli alldeles kletigt, vilket inte är bra om det blir. 

Jag ska nu gå och göra en sallad och sen så ska jag gå och duscha för man vill ju vara fräsch när man går på stan, eller hur?

Men vi ses i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0