Torsdag

Godmorgon alla läsare ! Jag sitter nu helt påkläd vilket är ett mirakel för min del för jag brukar bara strosa runt i pyamas eller morgonrock hela dagarna typ, fast inte idag minsann. Idag så ska jag ta det så lugnt jag kan för jag har inte bara åkt på den värsta förskylningen jag har även fått min förbaskade hosta som jag får varenda vinter och det ständiga ont i halsen, så idag blir det att dricka mycket vatten och att äta hostmedicin, usch ! Sen så har jag sån jäkla huvudvärk nu också att jag bara känner för att spy och det är verkligen inte roligt. Så idag så ska jag bara ta det lugnt.

Jag kan inte fatta det alltså, i två dagar nu så har det snöat som in i bomben här alltså, vi har fått jätte mycket snö och det snöar fortfarande lika mycket så idag så har Bella varit ute och lekt i snön och haft kul medans jag får sitta här inne och inte ens gå utanför dörren, jippi! typ inte.

Har någon av er åkt på förskylning än?

Nu så ska jag gå och äta lite frukost och dricka ett stort glas vatten med massa isbitar i och dricka en kopp tropical té och sen så ska jag lägga mig i soffan och kolla på en film och bara ha det tråkigt resten av dagen, nu skulle jag verkligen behövt min gitarr som jag önskade mig i julklapp men mamma och pappa har lovat att jag ska få den när lönen kommit in så jag vet i allafall att jag kommer få den.

Nu så ska jag gå och äta men vi ses senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0