Torsdag

Hej bloggen ! Vårt internet funkade inte igår så jag kunde inte komma in och skriva igår men jag är här nu. Idag så har jag och mamma köpt födelsedagspresent till pappa för han fyllde nämligen the big 5 0 igår och vi ska fira honom nu på lördag så vi har köpt en present till honom idag. Och igår så hade pappas syster ( min faster ), farfar,Mormor,Morfar och Padde kommit hit för att äta tårta och det blev minsann mycket tårta som gick åt i går även om vi inte var så mycket folk, hehe. Idag så har jag i allafall mer än köpt present till pappa så har jag kollat i genom garderoben lite så att jag vet på ett ungefär vilka kläder,skor m.m som jag ska ha med mig till USA nästa månad så att det inte blir packa i sista minuten utan att ens veta vad jag ska ha med mig för nåt så nu blir det nog lite snabbare att packa i allafall.
Annars så har jag bara suttit här vid datorn idag och lyssnat på musik och sådant smått och gott och nu så håller jag på att snacka med Sabbe på msn.

Jag ska nog gå och lägga mig ett tag för jag är så himla trött i huvudet och jag känner verkligen inte för att få huvudvärk idag , men vi ses kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0