Tisdag

Hej alla glada barn, hehe. Idag så vaknade jag rätt så tidigt faktiskt och jag var pigg också men jag har inte kommit in fören nu bara för att jag har gjort lite annat så ja, men nu är jag här i allfall.  Som ni alla antagligen förstått så var jag och Sabbe i stan igår och detr blev i allafall lite saker köpta som tex. två t-shirtar från JC (presentkortet är äntligen använt, hehe), smink, tofsar,hårspray och det var väl typ allt, hehe. Sabbe köpte i allafall filmen Bad Boys 2 och sen så bytte vi även julklappar och jag fick en Parfym och ett manikyrset av Sabbe, så tack för det gumman! Efter att varit i stan i några timmar så bestämde vi oss för att ta bussen hem till Sabbe och ungefär tio minuter innan bussen skulle komma så kom Sabbe på att hon var tvungen att köpa bröd och mjölk så då sprang vi det fortaste vi kunde i våra höga klackar till hemköp och det var tur det för vi hann med bussen precis, och sen när vi var hemma hos Sabbe så tog vi lite kort och sen så visade hon mig när hon spelade på sin gitarr, väldigt duktig är hon!! Och nu så vill jag också ha min gitarr men jag får vänta tills lönen kommer in och då så ska jag minsann köpa en och spela dag ut och dag in, hehe.

Nu så sitter jag i allafall bara här och väntar på att min IPOD ska bli färdigladdad så att jag kan lyssna på musik men tills dess så får jag väl bara sitta här och ha tråkigt och dricka på min julmust och bara vänta.

Har ni något kul planerat idag kanske? Det har inte jag i allafall, vilket är tråkigt, men det finns inte så mycket att göra här och jag känner bara för att flytta härifrån just nu men jag får försöka att stå ut.

Nu så ska jag fortsätta att dricka på min julmust och sen så ska jag sätta på en film och försöka att ha lite roligt i allafall.

Ha en bra dag allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0