Tisdag

Halloj! Jag sitter nu i fotöljen med datorn i högsta hugg men jag ska snart gå och spela lite Guitar Hero World Tour, idag så har inte så mycket hänt än men jag har iaf hunnit duscha och sen så har jag,pappa och peter pratat lite om USA-Resan, vi har ändrat lite så i stället för att åka den 12 Februari så ska vi åka den 11 Februari i stället bara för att det tar så många timmar till Miami och plus så ska vi mellanlanda i New York också och där har vi ett 3 timmars stopp innan nästa plan går direkt till Miami så det kommer ta ungefär 18 timmar och 20 minuter dit, och jag som hatar och flyga också, blää !
Fast på hemvägen så ska vi stanna till i New York igen och där ska vi vara i mer än 8 timmar så det blir lite New York Shopping då också, det skulle varit kul att se The Statue Of Liberty (frihetsgudinnan) och Empire State Building, men det får vi se om vi hinner med men det blir i allafall lite New York spaning där när vi ändå är på plats.

Jag läängtar verkligen jätte mycket nu till USA, jag kan inte fatta att det faktiskt händer nu, jippi !
Jag ska gå och ta mig ett glas Champis nu och sen är det Guitar Hero som gäller.

Vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0