Teater

Jag sitter nu och kollar på en teaterföreställning med Eva Rydberg som jag har spelat in och den är ju så himla rolig och hon är ju skitrolig också, hehe. Sen så sitter jag även här och funderar på vad jag ska ha att äta och sen så sitter jag även här och dricker julmust och nu ikväll så ska jag väl bara ta det lugnt och bara kolla på tv och kanske kolla på någon bra film och nu så ska jag gå ut och göra lite mat för min mage skriker efter mat just nu och jag får bara ont i magen annars och det vill jag helst slippa, vem vill inte det liksom?!
sen så ska jag väl bara lägga mig och läsa senare ikväll också så att jag kan börja på den tredje Gossip Girl boken.

Nu så ska jag gå och göra mat men vi ses senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0