Söndag

Hej Bloggen ! Idag så har jag inte ont i kroppen alls, träningvärken har försvunnit helt och jag är så himla glad över det, idag så har jag och mamma suttit och spelat spel inne i vårt vardagsrum och ett av spelen är Europa-Spelet, och jag vann, vilket jag brukar göra på det spelet, men mamma brukar alltid vinna på Monopol så nu är det rättvist,hehe.
Idag så måste jag få tag på Sabbe så att vi kan bestämma vilken dag vi ska in till stan och shoppa, men jag har inte fått tag på henne, men men.
Idag så hade jag tänkt mig att gå ut och springa lite men det är så jäkla halt på marken här, tack vare att det snöat i natt så det är nog bäst att jag inte gör det, för man vill ju inte bryta benen eller nåt och absolut inte bara en månad innan jag ska till USA, man vill ju inte gå runt med gips i USA precis, så jag får helt enkelt motionera på något annat sätt, hehe.

Jag sitter just nu och kollar runt på lite hemsidor för att hitta en bra dvd-spelare därför att min jäkla dvd-spelare har pajat, den läser ju inte skivorna och när den väl gör det så hänger den sig när jag satt på filmen, och jag älskar att somna till någon film men nu går det inte tack vare att dvd-spelaren har pajat, men jag ska fråga mamma om jag får ta den som står inne i vardagsrummet sålänge tills jag får en ny för vi kollar ändå aldrig på dvd där inne ändå så ja.

Nu så ska jag gå och leka lite med Bella för hon har typ blivit galen tack vare att dem jäkla rotwailarna som bet min lilla Bella i somras när jag var i frankrike går förbi här just nu och jag blir så förbannad på dem som äger dem att dem är så himla dumma att gå förbi här när dem har hört hur galen hon blir. Och jag blir så förbannad för när Bella blev beten i somras så polisanmälde vi det och dem som äger hundarna lovade att betala varje öre för hennes besök hos veterinären och det har dem fortfarande inte gjort. jag hatar polisen här i halmstad, dem lägger alltid ner fallen även om det hänt flera gånger och det gör mig så jäkla ledsen. Dem har lagt ner fallet om när min brorsa blev misshandlad även om dem visste vilka det va som hade misshandlat honom, och dem fick inget straff eller något och det gör mig så himla ledsen och jag blir så förbannad på polisen och det tycker jag att jag har rätt till att vara också när dem bara har lagt ner det och inte ens straffat dem som gjort det även om dem visste vilka det var som hade gjort det så fick dem ändå inget straff. Min brorsa har blivit misshandlad så jäkla många gånger nu att jag knappt kan hålla räkningen längre och varenda gång så har dem lagt ner fallet , jag känner mig inte säker längre , jag är så himla orolig för dem är fortfarande ute där och vem vet om dem gör det en gång till, jag klarar inte gå igenom detta en gång till med min bror och det gör ingen av oss i familjen heller.

Polisen här i halmstad verkar inte bry sig och det gör mig verkligen förkrossad, tänk om det var någon av deras familjemedlemmar detta hade hänt, då skulle dem minsann inte lagt ner fallet.

Nu så ska jag gå och leka med Bella och bara ta det lugnt innan jag skriver massa fula ord här och det ska inte behövas.

Vi ses senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0