Söndag

Halloj ! Jag ligger nu på magen rak lång i sängen och kollar på tv och drömmer mig bort, det är mindre än en månad kvar tills jag ligger på en fin strand i Miami med kaffe från Starbucks i handen, hihi. Jag blir alltid galen när jag vet att jag ska åka på semester och absolut om jag ska åka någonstans som jag verkligen har velat väldigt läänge, fast det blir väl nästan alla lite galna, eller?

Idag så ska jag som vanligt inte göra något säkert men jag ska nog spela lite Wii Sports sen och sen så blir det väl bara tv:n eller datorn som gäller. Jag funderar också på att börja läsa en ny bok, sätta mig i fotöljen med en kopp varm choklad och en bra bok, bättre kan det nog inte bli. Igår som sagt så hade vi ju gäster och det blev minsann mycket mat, vi hade nämligen beställt mat från Pilkington (tror det stavas så) där vår granne jobbar och det va allt från revbensspjäll,potatisgratäng,kyckling,massa olika såser och stora fat med frukt på, snacka om att man blev mätt där, och det var ju så gott så man kunde ju inte sluta äta, hihi. Och sen så blev det även tårta och massvis med choklad och läskdrickande och jag som lovat mig själv att inte dricka så mycket läsk och äta så mycket godis nu 2009, jag antar att det är förstört nu, haha !! Men jag har börjat träna så det gjorde nog inte så mycket skillnad, hoppas jag iaf.

Nu så ska jag gå ut i köket och plocka till mig lite frukt och äta och dricka ett stort glas med mjölk, för det får man ju inte glömma att dricka, mjölk är nyttigt för kroppen så det måste jag absolut dricka några glas om dagen, även om jag helst inte vill det , men det är ett måste.

Nu som sagt så ska jag gå men vi ses antagligen senare idag. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0