Söndag

Hej Bloggen ! Jag sitter nu och lyssnar på låten So What med Pink, älskar den !! Idag så har jag legat i sängen och kollat på Step Up 2 - The Streets, älskar den filmen alltså, den är så sjuktbra. Min hosta fortsätter att bli värre och värre och det är så himla jobbigt för jag hostar hela tiden nu, och nästäppan har också blivit värre, kan knappt andas nu bara för att det har täppt till så mycket och det är så jobbigt i allafall när man vill sova på nätterna. Jag somnade nog inte fören klockan 4.30 i morse tack vare att jag inte kunde andas ordentligt och det var så himla jobbigt. Jag ska nu gå och hämta mig en bulle och sätta mig i vardagsrummet hos mamma,pappa,Lotta och Padde och försöka att bara ta det lugnt.
Men ni får ha en bra dag och jag hoppas ni mår bättre än vad jag gör.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0