Pizza och ett glas Champagne

Till kvällsmat idag så blir det en Magarita pizza med pommes och vitlökssås på och till det så dricker jag ett glas Champagne eller det kan man nog inte kalla det eftersom att den är alkoholfri men den smaker precis som champagne alltså, och jag tänker inte som många stora bloggorskar gör ,börja med alkhol innan dem ens fyllt 18år. jag gillar verkligen bloggorskor som tex. Kenza men jag tycker inte hon är en precis förebild när det kommer till alkohol och röka och sådant och hon har inte ens fyllt 18år än, därför att det är så många som läser hennes blogg och det kanske till och med är väldigt unga tjejer som liksom vill vara som henne och då kanske dem också börjar röka och sådant bara för att hon gör det, så det gillar jag inte riktigt faktiskt att hon visar bilder på henne när hon dricker och röker men hon får ju göra som hon vill och jag älskar hennes blogg ändå även om det bara är något jag lagt märke till.

Nu så ska jag gå och äta därför jag är så himla hungrig, men ni får ha det så bra och jag är inte säker på om jag kommer in en gång till idag så jag säger hejdå nu, men det finns en chans att jag kommer in en gång till men annars är det hejdå nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0