Onsdag

Halloj, jag sitter nu och lyssnar på musik för nu har jag köpt nya hörlurar till Ipoden så nu funkar det, Bella tog nämligen sönder hörlurarna jag fick till Ipoden igår så jag fick in till stan idag för att köpa nya, och när jag ändå var i stan så tänkte jag gå in på Onoff för att se hur mycket CSI:NY säsong 1 boxen kostade men självklart så fanns den inte kvar där, så jag får köpa den på fredag i stället på hemmakväll där den bara kostar 199kr nu och jag funderar på att köpa CSI:NY säsong 2 då också tack vare att dem är så billiga nu och då får man ju passa på. Eftersom att det inte blev någon CSI:NY idag så köpte jag i stället , The Sims 2 - Kök och Badrum prylpaket och Harry Potter and the order of the Phoenix spelet till Wii, så nu har jag iaf något att göra tills på fredag, jag som hade bestämt mig för att ha CSI:NY dag idag men det får bli CSI:NY helg i stället med massor av godis,chips och läsk, mumsigt!
Men jag har iaf tur att CSI:NY faktiskt går idag eller snarare inatt kommer ett avsnitt av CSI:NY, tror det är klockan 2.20 det börjar så jag brukar alltid sätta mobilklockan så att jag vaknar då så att jag kan se det, hehe! Jag vet jag är löjlig men om man gillar CSI så gör man, hehe!

Nu så ska jag gå och ta mig ett glas 7up och sätta mig inne i vardagsrummet och spela Wii, men vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0