Musiken är verkligen min bästa vän

Jag sitter nu och lyssnar på musik i min IPOD och jag sjunger självklart med eftersom att jag älskar musik och det är mitt liv kan jag väl säga, för det är verkligen sant. Jag älskar och sjunga och det är verkligen en dröm att får jobba med musik, men jag har även en annan dröm och det är skåderspeleri och jag hoppas att få den chansen att jobba med et i framtiden men just nu så vill jag bara vara en normal tonåring, jag har hela livet på mig att göra dessa grejer så nu vill jag bara vara en helt normal tonåring.

Jag ska alldeles strax gå ut på en promenad med IPODen i högsta hugg och bara vara för mig själv ett tag, det kan vara väldigt skönt ibland att bara vara för sig själv och inte riktigt tänka på något. Men först så är det mat som gäller och det ska jag gå ut och göra i köket just nu.

jag kommer in lite senare idag igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0