Matte Söker Husse

Hej nu är jag tillbax, hehe. Idag så har jag och Bella varit ute och busat i trädgården även om jag ramlat flera gånger tack vare att det är så jäkla halt och sen så har jag och pappa varit på hemköp och köpt godis och sådant för nu ikväll till filmen som börjat typ nu precis och det ät Matte Söker Husse som går just nu på kanal3 så nu så ska jag ta min filt,mitt godis och min julmust och sätta mig i soffan inne i vardagsrummet hos resten av familjen och kolla på den och sen så får jag ju inte glömma nässprayen heller som också får följa med, hehe. Jag är så himla täppt i näsan och jag får typ panik när jag ska lägga mig för att sova för jag kan inte andas genom munnen, jag vill andas genom näsan så därför får jag typ panik bara för att jag inte kan det men nu har jag en ny nässpray så nu så kan jag sova gott i natt :)

Ni får ha en bra kväll för nu så ska jag kolla på filmen.
Men vi ses i morgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0