Måndag

Måndagen är här igen och idag så har jag inte så mycket planerat förutom att jag ska börja kolla på fjärde säsongen av Supernatural måste se vad som hände med Dean och sen så ska jag bara ta det lugnt som vanligt. Pappa,Peter och Padde (Patric,pappas bästa kompis) sitter nu ute i köket och planerar lite innan vi åker till USA den 12 Februari (nästa månad) för det är så att nu så ska Padde,Lotta och Lottas barn Philip och Felicia också följa med vilket är roligt för då har jag i allafall Felicia att snacka med, det är så tråkigt att inte ha några syskon i ens egen ålder därför att annars blir man ensam varenda gång man ska ut och resa men nu så ska ju Felicia och dem också med så nu har jag i allfall Felicia som jag kan hitta på något med =) . Tänk om exakt en månad så åker jag på en 17-dagars USA semester, gud vad kul, men jag kommer sakna min älskade Bella men Mamma ska i allafall vara hemma för hon vill aldrig följa med när vi vill åka någonstans och sen så har hon ju sitt jobb också och Michael ska också vara hemma så hon blir ju inte ensam, vilket gör mig lite gladare.

Nu så ska jag gå och kolla på min älsklingserie Supernatural ett tag men ni får ha det bra !

Pussen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0