Lördag

Hej nu är helgen äntligen här igen! jag har precis ätit en rejäl frukost och den bestod av Flingor och fil,mackor,oboy,några plättar och sen en bulle, så nu känner jag mig mätt och glad. Träningvärken i rygg,armar och ben har fortfarande inte gått bort men det har blivit lite bättre i allafall för det gör inte lika ont längre vilket jag är väldigt glad över. Idag så ska jag plocka väck alla julkulorna och allt glitter från min julgran, därför att den ska ut nu för jag är så himla trött på att behöva dammsuga hela tiden bara för alla barren, hehe, och plus så är det lättare att komma in i garderoben om den är borta, för andra halvan av garderoben ska rensas idag så att jag får det gjort och sen så ska jag ta väck alla kläder som ligger slängda lite överallt i mitt rum. Idag så ska jag även gå ut och springa lite därför jag känner att jag måste ut och motionera lite och sen så måste jag dricka mycket vatten därför jag är väldigt smal men jag har druckit så lite vatten detta året att direkt när jag äter något så sväller min mage upp och det beror på att jag dricker för lite vatten så idag så ska det drickas vatten och motioneras, så är det bara. Jag vill liksom kunna visa mig i bikini i USA utan att min mage är alldeles uppsvullen, så nu ska det motioneras och jag kan ju alltid ta mamma med mig som har sagt hur länge som helst nu att hon måste motionera så det kan jag ju göra, hehe.

Jag känner mig faktiskt rätt så pigg idag även om jag fortfarande är väldigt förskyld och knappt kan andas så känner jag mig ändå rätt så glad idag, vilket är positivt. Helgen ska jag ägna mig åt att städa mitt rum från golv till tak därför att det är skitigt värre här inne just nu så nu är det verkligen storstädning på gång men det blir ju rent och fint här i allafall när jag är klar, vilket jag vill att det ska vara.

Nu så ska jag gå och ta på mig för jag sitter fortfarande i morgonrock och sen är det städdags.
Men vi ses senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0