Lördag

Halloj, hela kvällen igår satt jag och kollade på CSI:NY så i morse när jag vaknade var det bara två skivor kvar att titta på och jag är inne på femte skivan av 6 skivor just nu, det dumma är att när man verkligen älskar en serie så tar det ju bara en dag att kolla klart på hela säsongen innan man måste köpa en ny säsong, hehe. Så nästa vecka så får jag försöka leta upp Säsong 2 av CSI:NY, det har även blivit lite gitarrspelande idag men nu så sitter jag här igen framför tv:n och kollar på min favoritserie, hehe.

Jag är nästan överraskad att jag klarade mig ifrån tv:n tidigare i dag för att duscha för jag är så himla inne i CSI:NY just nu att jag är överraskad att jag lämnat tv:n några gånger idag, hehe.

Nu så ska jag fortsätta kolla på säsong 1 av CSI:NY men vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0