Lördag

Hej alla bloggare där ute och resten av Sverige! Jag sitter nu och lyssnar på musik, jag har precis lockat klart håret och sminkat mig, för idag så har vi bjudit in några av pappas kompisar så att vi ska fira han idag med hans kompisar och sånt och det blir Padde och Lotta (+barnen),Eva och Bent,Agnetha och Kenneth och sen så återstår det att se om pappas gamla chef från Amerika och hans familj kommer idag, för dem hade svårt att få biljetter från Miami till Sverige och i går så hade dem fått 4 biljetter och dem behöver 5 så flygbolaget hade ringt dem och sagt att dem kunde komma till flygplatsen och vänta där för att se om en till biljett skulla dyka upp (eller om en plats blev ledig) så det återstår att se men jag hoppas att dem kommer, skulle varit väldigt roligt att få träffa hans familj, men men, man vet aldrig!.

Nu så ska jag gå och hjälpa mamma att duka klart och sen så får vi väl se hur mycket tid som blir över till annat. Men vi ses senare i sådanafall. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0