Lördag

Hej Bloggen ! jag somnade nog inte fören klockan 4.00 i morse och jag vaknade 8.30 typ så jag har inte fått mycket sömn men jag är ändå väldigt pigg även om jag knappt sovit något. Just nu så ska jag kolla på Jeff Dunham Spark Of Insanity, den gick på femman runt jul någon gång. Jeff Dunham är så jäkla rolig alltså, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag, hehe. Idag så ska jag fortfarande bara ta det lugnt för annars lär min hosta aldrig gå bort, och min hosta blir bara värre och värre. Hela morgonen idag så har jag och mamma legat i hennes och pappas säng och kollat på filmer som gått på olika filmkanaler, och det var en film med Kate Winslet (titanic,the holiday) fast minns inte namnet på den nu och sen "Om Ödet Fick Bestämma" med John Cusack, så ja.

Nu så ska jag gå ut och göra mig två korv med bröd och sen så ska jag kolla på Jeff Dunham , men vi ses antagligen lite senare idag ! Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0