Jag är verkligen en nattmänniska

hej bloggen ! ingen läser nog den just nu men jag tänkte skriva lite i allafall därför att jag kan inte sova pågrund av min jäkla hosta och nästäppa. Jag sitter nu och kollar på säsong 6 av Two And A Half Men, jag känner verkligen för att skratta lite,hehe. Var det någon som kollade på Let's Dance ? Vem tyckte ni var bäst ? Om jag får säga det själv så tyckte jag faktiskt att Blondinbella var jättebra, det tyckte till och med min mamma. Fast jag tror ändå att Morgan var bäst därför att han visste verkligen hur man skulle röra säg, han använde armarna jättefint och dansen satt perfekt tyckte jag, men han är inte min favorit än i allafall, hehe. Just nu hejar jag faktiskt på Blondinbella, eller jag kanske ska säga Isabella nu eftersom att nu är det ju Isabella hon är för på bloggen är hon Blondinbella så i Let's Dance är hon Isabella, så det får det bli, jag tycker faktiskt hon var väldigt duktig och det märks på henne att hon verkligen vill det, så Isabella hejar jag på just nu och hon kommer vara den jag ringer och röstar på varje fredag i allafall.

Nu så ska jag kolla klart på detta avsnittet av Two And A Half Men och sen så ska jag försöka att sova. men jag hoppas ni sover gott allihopa.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0