Fredag

Halloj bloggen! Jag sitter nu här och ska koppla in en ny dvd-spelare för den jag har nu har helt pajjat, den läser inte skivorna eller nåt så den ska jag koppla in nu, men tidigare idag alltså i morse (ja, tro det eller ej, jag vaknade faktiskt klockan 10.00 idag, hehe) så var jag och mamma inne i stan och gissa vad mamma överraskade mig med ...
Jo, att vi skulle köpa en gitarr, så nu har jag äntligen fått min älskade gitarr och jag har redan spelat sönder den, typ, hehe, sen efter vi köpt den så gick vi in till Hemmakväll där jag köpte min älskade CSI:NY första säsongen så nu har jag minsann mycket att göra både nu i eftermiddag och ikväll, men efter att ha spelat så mycket på gitarren så har jag hur ont som helst just nu i mina fingrar så jag ska nu ta min godispåse och kolla på första säsongen av CSI:NY, men vi ses !

Byebye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0