Fredag

Hej alla som vaknade före mig, hehe skojjar bara. Idag så ska jag städa rummet för i morgon så ska vi fira pappa och det roliga är att pappas gamla chef (som är Amerikan, och bor i Miami) och hans familj ska komma hit från Miami så det är väldigt spännande tycker jag och dem ska vara här tills torsdag nästa vecka och det bästa är att han har en dotter (igentligen har han tre döttrar) som bara är ett halvår yngre än mig så nu har jag iaf någon att umgås med här sålänge, han har även en dotter som är runt 23år och en som är runt 26år (precis som mina bröder,hihi). Pappa visade mig en bild på deras hus innan och jag bara säger det , O M G!! det är hur stort som helst, huset har t ex. över 17rum. han äger ett eget företag så därför har han råd med såna dyra saker, hehe. 
Min förskylning har fortfarande inte blivit bättre, jag hostar fortfarande lika mycket som innan och det är så himla jobbigt, ibland hostar jag så mycket att jag nästan spyr, och den jäkla hostmedicinen verkar inte funka, jag håller på att bli galen.

Idag som jag sa så ska jag städa och sen så ska jag väl bara ta det lugnt, kanske spela lite Wii Sports, och sen ikväll så är det ju Let's Dance som gäller, synd bara att Mojje inte kan vara med längre, men Nichlas Wahlgren ska ju vara med i stället så det blir nog bra iaf.
Nu så ska jag gå och ta mig en stor tallrik med fil och cornflakes och sen så ska jag börja städa.
Men vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0