Fredag

Hej bloggen ! nu så är det den 2:e Januari 2009 och idag så ska jag städa ur garderoben och slänga lite kläder därför att min garderob är proppfull och det får knappt plats något mer i den nu så nu är det dags för städning, sen så ska jag tvätta också tack vare att kläderna har jag typ bara slängt in i garderoben så dem är nog inte så fräscha just nu så tvättas måste det också göras. Jag var inne lite på ellos.se och några andr sidor igår kväll innan jag gick och la mig och jag är en sådan person som älskar att ha på mig tröjor som är lite förstora så att dem typ hänger ner lite för axeln och jag hittade en sådan skitsnygg tröja på ellos så jag ska skicka efter två stycken såna och dem är perfekta att ha till våren och sommaren och jag känner verkligen att jag vill köpa lite nya kläder som man kan piffa upp på något vis med typ ett bälte eller nåt.

Jag är väldigt trött kan jag ju säga därför att jag somnade nog inte fören klockan var 4.00 och jag känner verkligen för att lägga mig en stund och bara vila lite men då kommer jag inte upp sen igen och detta året så ska jag försöka bli piggare och mer hälsosam och jag ska verkligen försöka att inte äta så mycket godis och chips och sånt som jag faktiskt brukar göra, men nu är det slut med det , så är det bara.

Har ni bestämt er för något nyårslöfte än?

Nu så ska jag börja att städa i garderoben och plocka bort kläder , och vem vet, garderoben kanske blir helt tom sedan.
Vi ses senare idag för nu är det städ-time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0