Fan vad ont det gör

nu blir jag snart galen alltså, jag har fått en sån jäkla träningvärk och det värker i hela kroppen och det gör så himla ont och jag vet inte vad jag ska göra, jag orkar inte med smärta och det har jag aldrig gjort, jag klarar det bara inte.

Jag har i allafall rensat ut ena halvan av garderoben just nu och resten tar jag senare för jag känner att jag måste vila ryggen lite just nu. Jag har även beställt hem lite kläder från Ellos.se som passar bra till våren och sommaren eller kanske bara att gå här inne med och jag är verkligen nöjd och sen så nästa vecka så ska jag och Sabina in till stan och shoppa lite också därför jag har hittat en skit snygg cardigan som jag bara måste köpa så jag måste in och sen så vill jag in på regnbågen och fika lite för det var så himla längesedan. Regnbågen har världens godaste holländska chokladkaka alltså, den är så himla god att man bara vill ha mer och mer men den är så jäkla dyr bara, men skit i det för den är så himla god =) .

Jag sitter nu i sängen här och dricker lite Kaffe Latte , vilket jag älskar och sen så sitter jag och planerar lite inför USA resan nästa månad, därför jag måste köpa lite grejer innan dess, jag ser verkligen fram emot USA , jag har längtat så mycket efter att få komma tillbax dit och nu äntligen händer det, fast jag vet inte riktigt hur jag ska göra med datorn eftersom att jag inte har trådlöst internet men jag får väl hitta på något, Det måste ju i allafall finnas internet cafèn där så om jag inte hittar på något så får jag väl i sådanafall gå in på ett internet café och blogga.

Det ska bli så himla härligt att kunna sola och bada. Vi ska åka till Miami om det är någon som undrar men vi ska även flyga från Miami till St:Thomas sedan som ligger i Karibien och dem har världens finaste stränder och vatten alltså , sist jag var där så var det minst 30 grader i vattnet , vi var bara där några timmar tack vare att vi var på Kryssning med Navigator Of The Seas och man stannar bara på dem olika ställerna i några timmar och vi var nog på St:thomas i sådär 6 timmar och då var vi bara på stranden typ och jag gick inte upp ut vattnet någon gång på alla dem timmarna tack vare att det var så varmt och det var alldeles kristallklart vatten. Den ända gången jag gick upp var när jag skulle äta men sen så sprang jag i vattnet igen. St:thomas har verkligen dem vackraste stränderna och vattnet jag någonsin sätt och jag har ändå varit ute och rest en hel del men inget kan slå St.Thomas.

Jag ska sätta på en film nu och vila kroppen lite men jag kommer väl in lite senare.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0