1 Januari 2009

Kan ni tänka er att det inte är 2008 längre, nu är det 2009 och detta året tänker jag verkligen göra till mitt år, jag ska försöka göra så många saker som möjligt och först ut är pappas 50-års fest nu i Januari och sen så är det min USA resa i mitten av februari och sen så är det massa födelsedags fester som ska ordnas för nästan hela min släkt fyller jämt i år med antingen en 0 eller en 5 på slutet och några av dem är, pappa 50år,mamma 50år, min faster 55år, min kusin Martin 30år, min farmor 80år, min mormor 70år (även fast hon inte ser ut som att fylla det), familjens bästa kompis Patric(padde) 45år, så ja som sagt det är många födelsedagar som ska firas i år och det ska bli skitkul.

Jag ska verkligen göra detta året till ett lyckat år och jag ska göra mig själv lycklig detta året, jag ska försöka att förverkla mina drömmar för det är minsann på tiden nu, i stället för att sitta här hemma och vara ledsen och olycklig så ska jag göra roliga saker och göra mig själv lycklig detta året, för nu är jag trött på att bara sitta här och inte göra något.

USA resan kommer perfekt och det kommer att bli helt underbart att få komma bort härifrån och åka till värmen ett tag och bara sola och bada så mycket det går tills kroppen är alldeles knottrig och bara skippa alla problem och ha skit roligt helt enkelt, och nu så ska jag se till att bli väldigt brun även om jag måste ligga hela dagarna på stranden och inte röra mig så ska jag minsann göra det för nu så ska denna sandvita hyn bort och bli brun och fin i stället För nu är jag trött på min bleka hy även om den är fin tack vare att jag aldrig får finnar även hur mycket smink jag har i ansiktet så blir den ännu finare när den är brun. Så detta året så ska jag verkligen sätta upp mål för mig själv och jag ska göra allt för att klara dem även om det kommer att kosta, hihi !

men som sagt så är det pappas 50års dag som kommer först så den ska jag,mamma och grannarna planera och det kommer att bli storslaget det är en sak som är säker.
Och nu så ska jag gå och planera lite och sen så småningom så får ni veta vad jag har planerat.

Ha det bra sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0