Trötta Jag

Jag var så jäkla trött innan och det är jag fortfarande men inte lika mycket nu så jag gick faktiskt och la mig en liten stund innan och det var väldigt skönt säger jag bara, men men. Jag sitter nu och äter filmjölk och cornflakes, vilket är väldigt gott och senare idag så ska jag och Pappa göra hemmagjord Pizza med allt möjligt gott på men innan dess så blir det väl tv:n jag sitter framför, funderar att kolla om från säsong 1 på VÄNNER , det var ett bra tag sedan jag kollade på VÄNNER nu, så det kanske är dags igen.

Mamma ska snart åka och jobba och det ska bli skönt för då slipper man hennes tjat hela tiden, hehe. Ibland är mamma väldigt tjatig av sig att man bara har lust att sätta en munkavel på henne.

Nu så ska jag fortsätta äta och sätta i första säsongen av V Ä N N E R ...

Vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0