Torsdag

Halloj, jag,pappa och Bella fastnade hos Lotta och dem igår så därför kom jag inte in igen igår på bloggen, men nu är jag här. Jag sitter nu och snackar med Sabbe på msn och har skittrååkigt, Idag så har jag och pappa varit inne på internet och skrivit alla våra papper eller vad man ska säga som man behöver skriva på när man ska ut och resa, man ska skriva in sitt passnummer sitt namn och svara på massa frågor som typ , om man tar droger och sådant, vilket såklart blir nej som svar, hehe. Och vi är ju 7 personer som ska åka så det tog ett jäkligt bra tag innan vi var färdiga, men nu är det klart och nu är jag redo. Jag sitter nu och äter en stor hönekaksmacka med cheddarost och gurka på, min favorit, mumsigt !

Nu så ska jag äta min macka och sen så ska jag bara kolla lite i garderoben efter kläder och sånt jag ska ta med mig, men vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0