Torsdag

Halloj bloggen ! Jag sitter nu och äter här i sängen, peter (min ena bror) var snäll nog att göra mat till mig också, så tack för det. Idag blev det makaroner med köttbullar och prinskorvar , mumsigt !
Idag så ska jag packa mitt handbagage till resan och sen så är allt helt klart , så härligt! Inatt så åker vi äntligen, pappa ska ner och skriva på biljetterna senare idag och jag väntar verkligen på att få se min biljett, för då vet jag att det är på riktigt, haha! Idag så mår jag väl sådär, jag har fortfarande ont i magen men inte lika mycket som igår vilket jag är glad över så efter maten så får jag ta en tablett så att det magonda går bort för jag orkar verkligen inte ha det idag, jag känner mig väldigt stressad även om jag är klar med all packning typ men jag har liksom en känsla av att jag glömt något och det håller på att göra mig galen.

Nu så ska jag fortsätta att äta men jag kommer in strax igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0