Tisdag

Halloj, jag sitter nu och kollar på NCIS och Padde är här just nu och pratar lite om USA resan med Pappa och dem skämtade om att när vi är nere i Miami så skulle dem gå och tatuera in mitt ansikte på deras armar, hahaha säger jag bara, Idag så har jag kollat på NCIS hela dagen typ sen så har jag även suttit och ätit på min Ben And Jerry's Cookie Dough som jag fick av mamma för två dagar sedan men om jag äter för mycket om gången så blir jag skit illamående så därför har jag sparat den tills nu.

Mitt paket från Ellos har äntligen kommit så jag och pappa ska ner till Ica när mamma har kommit hem med bilen och hämta det, jag var orolig att det skulle komma när vi är iväg så att jag inte skulle kunna ta med det jag beställt men jag antar att jag hade tur nu, vilket jag aldrig brukar ha annars, men men.

Nu så ska jag gå ut i köket och hämta ett glas juice och en banan och kolla klart på NCIS.

Vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0