Tisdag

Halloj alla glada morgonbarn, hehe ! Jag sitter nu och kollar på vänner och snackar också med lite kompisar på msn. Jag har nästan precis vaknat och gått upp och snart så ska jag gå ut och göra lite frukost och sen så ska jag väl bara ta det lugnt nu innan resan. Inatt så åker vi mot köpenhamn för att ta flyget mot USA, vi får hoppas att det inte blir problem eller nåt för det skulle ju typ bli snöstorm idag och det är inte det bästa vädret att flyga i så det återstår att se om vi åker på samma tid som va bestämt.

Jag är skittrött, jag somnade nog runt 2.30 eller nåt i natt så ni kan nog förstå att jag är väldigt trött.

Nu så ska jag gå och hämta lite frukost. Men jag kommer in senare idag och skriver mer.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0