Tid för sängen

Detta är mitt sista inlägg för idag för nu så ska jag gå och ta mig ett glas äppeljuice och sen så ska jag krypa ner i min pyamas och lägga mig i sängen och sen så ska jag kolla på NCIS som börjar efter sex and the city som slutar 23.30 och sen så är det borsta tänderna och toa som gäller och sen är det sova, därför att jag orkar inte vara uppe sålänge som jag brukar vara längre det tär verkligen på kroppen och det är så jobbigt att vara så jäkla trött och vakna sent varje dag också. Efter att jag kommit hem från Miami så ska jag minsann försöka att bättre på mina sov-vanor , jag måste somna tidigare på kvällarna men men , nu så ska jag gå och göra mig i ordning för sängen.

Sovgott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0