The Break-Up

Jag sitter nu i sängen och kollar på det sista som är kvar av filmen The Break-Up med Jennifer Aniston som går just nu på 3:an och sen så kommer det väl något annat bra på tv hoppas jag, jag ska alldeles strax hämta en make-up remover servett och torka väck allt smink och sen så ska jag helt enkelt lägga mig och försöka att somna, jag är väldigt trött är jag och om jag ska klara av att åka in till stan i morgon och möta upp Sabina vid H&M  klockan 13.45 för fika så måste jag lägga mig snart för jag ska hinna duscha i morgonbitti och fixa till håret efter duschen och sen så ska jag hinna sminka mig och äta frukost och borsta tänderna såklart så tidigt upp i morgon blir det och plus att jag vill hinna vara uppe lite innan jag ska åka iväg också, jag vill inte behöva stressa så mycket och absolut inte nu innan resan.

Nu så ska jag gå och hämta ett glas med juice och sen är det borsta tänderna och sen sängen som gäller för min del, men ni får sova så gott och så ses vi imorgon.


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0