Tävling på gång

Jag tänkte bara berätta att när jag kommer hem från Miami så har jag nog en tävling på gång här i bloggen, jag ska köpa hem lite grejer från typ Victoria's Secret som Body Lotions och sådant smått och gott som jag sedan ska lotta ut här i bloggen, min första tävling gud så roligt. Jag kan berätta lite vad ni ska göra för att vara med i tävlingen.

Ni behöver bara skriva en kommentar till tävlinginlägget där ni skriver ert namn och emailadress och en motervering till varför ni ska vinna och sen så kontaktar jag vinnaren med Email och då får du som vinner skriva din adress så att jag kan skicka sakerna till dig, lätt och enkelt. Men tävlingen börjar inte fören jag kommer hem.

Ha det såå kuul sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0