Suprise

Jag tror jag döööör !! När pappa kom och hämtade mig och Sabbe så började jag och Sabbe prata om USA och då så slänger pappa ur sig att han hade precis fått ett samtal från hans gamla chef (som är amerikan) som bor i Miami med hans familj (svensk fru Katarina, och tre döttrar) och hans säger att han vill att vi ska komma över till Miami i november och hälsa på och sen så skulle vi bo hos dem och vi skulle va i Miami i en vecka och sen skulle vi flyga över till deras hus i Mexico och vara där i två veckor så tre veckor sammanslagt men det var inte det bästa, han hade också sagt till pappa att jag skulle ta med mig en vän, så gissa vem som ska följa med i november, joo, Sabbe ska följa med oss i november till USA :D:D Jippi ! Vi båda blev helt stumma typ när pappa sa till Sabbe att hon får följa med om hon vill, och självklart så ville hon ju det så hon ska prata med sina föräldrar och sen så ska vi prata med hennes föräldrar också. Vi blev helt stumma när pappa berättade det, sabbe blev alldeles mållös och hon visste varken ut eller in just då, hon har alltid viljat åka till USA typ precis som jag och jag har typ tjatat på pappa flera gånger att jag skulle vilja ta med mig Sabbe och nu äntligen så ska hon med...

JIPPIE !!! Jag är hur jäkla glad som helst och det är nog Sabbe också just nu, haha! Jag kan nästan se framför mig hur hon hoppar och studsar av lycka , haha !! =P

Nu har jag och Sabbe definitivt något att prata om kan jag ju säga, haha ! Jag är så jäkla glad att kunna säga : FY FAN VAD KUL VI SKA HA, SABBE !!!!!  Whooooo!!!!!!


Nu så ska jag sätta på mig lösnaglarna och sen så ska jag kolla på tv, men vi ses senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0