Söndag

Halloj och godmiddag! Jag sitter nu framför tv:n och kollar på VÄNNER och äter på en stor macka just nu, idag så ska jag dammsuga och damma mitt rum för det är så himla smutsigt inne i mitt rum just nu och det ser verkligen inte trevligt ut . Sen så ska jag rensa lite i garderoben också och välja ut lite grejer som jag ska ha med mig till USA, jag måste även in till stan någon dag nu innan vi åker för att köpa lite saker jag behöver med mig. Och antingen i morgon eller på tisdag så ska jag och pappa till Mickan och klippa oss för mitt hår är så jäkla långt nu och det är så jobbigt och det ser så tråkigt ut när det är utsläppt när det är så här långt så det måste klippas, jag ska klippa en bra bit på håret och sen så ska jag klippa upp det lite för att få lite volym i håret också.

Mer än att rensa i garderoben och damma och dammsuga idag så blir det väl också att vi går ner till Lotta och Padde senare med Bella som vanligt. Igår så var vi också hos lotta och padde och dem höll på att packa igår för resan, vilket jag också måste göra snart, men jag gör det i morgon i stället.

Vi måste även in till stan för att köpa en digitalkamera sa pappa, så det blir lite saker som ska göras innan vi åker i allafall.

Nu så ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag ta på mig ett par jeans och någon varm tröja för det är verkligen kallt häär idag, det snöade skit mycket här inatt så det är väldigt kallt ute och inte bara det, det är rätt kallt här inne också.

Kommer in senare idag så vi ses då.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0