Söndag

Halloj, förlåt för att jag inte varit inne på ett tag men jag har mått skit dåligt nu i veckan och jag har känt mig febrig och allt så datorn har helt enkelt fått vänta, men nu känner jag mig lite bättre, inte perfekt men bättre så jag tänkte att jag skulle gå in här och skriva lite. Idag så har jag suttit och kollat på alla Jeff Dunham's roliga program och jag har nog skrattat för ett år framöver nu, han är ju så himla rolig, en av dem bästa komikerna jag någonsin sätt alltså. Jag har helt enkelt bara tagit det lugnt för det sista jag vill är att få feber nu eftersom att jag åker till USA om 10dagar (räknar inte med idag, tack vare att dan är slut om bara några timmar) så jag vill ju knappast ha feber nu innan, så jag har bara tagit det lugnt så att febern inte kommer tillbaka.

Fan, vad kul det ska bli alltså, jag längtar så jäkla mycket till USA nu och jag vill bara dit nu med detsamma, men innan dess så måste jag in till stan i mitten av den nya veckan som börjar i morgon och köpa lite grejer till resan så att jag redan har det gjort så att jag slipper stressa sen, för när jag stressar så mycket så blir jag bara illamående och jag blir febrig och det vill jag ju faktiskt slippa nu.

Nu så ska jag fortsätta att kolla på Jeff Dunham men vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0