Snöstorm

Halloj, Jag har precis ätit upp min pizza och jag är trött och lite ledsen också, när jag,pappa och peter var på väg till padde och lottas hus så fick han ett samtal om flyget och det är absolut snökaus just nu i Frankrike och tyskland så det är absolut helt omöjligt att kunna komma iväg inatt så vi ska vara hemma inatt och sen så ringer dem imorgonbitti runt klockan 8.00 och berättar om snöstormen lugnat ner sig så att vi kan åka men det återstår fortfarande att se,det bästa är i allafall att jag vet att jag kommer komma tillbax till Miami bara inte så tidigt som jag hoppades på. Det återstår att se när vi kommer iväg men packningen och allt är färdigt så jag är redo när som helst.

Jag sitter nu och kollar på NCIS, det är dubbelavsnitt så ja det är vad jag gör just nu.
Nu så ska jag kolla på detta och krypa ner i min säng, men vi ses!!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0