Shopping

Halloj, nu är jag hemma igen, Jag kom till stan ungefär vid 13.20 och då så gick jag direkt till Lindex och sen gick jag runt i lite andra affärer också tills Sabbe dök upp vid 13.45 som vi bestämt. Och då så gick vi direkt för att fika och det blev en kladdkaka med vaniljsås (har aldrig haft vaniljsås till men det va väldigt gott) och en pepsi till det, Sabbe åt samma sak men hon drack bara ett glas vatten till det och sedan efter vi fikat så gick vi runt lite på stan tillsammans.
Jag köpte väl inte så mycket men det blev lite i allafall.

Vad jag köpte:

2 nagellack från depend (silver och rosa)
Compact Powder
PuderPuff
Lösnaglar från depend, kort modell
tofsar
hårspray,Elnett
Bok, It Girl

det var vad jag köpte idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0