Promenad

Tänkte kom in och skriva ett inlägg till innan det är dags för promenad, jag sitter nu och lyssnar på musik men ska gå typ nu. tänkte bara säga att jag försöker verkligen uppdatera bloggen så mycket som möjligt men det är svårt när man inte riktigt gör något, mitt liv är väl igentligen inte så spännande så det är verkligen svårt och det är nog väldigt tråkigt att läsa denna bloggen också, men jag försöker verkligen och det hoppas jag ni märker, det ända som är faktiskt kul att läsa om är när jag i sådanafall åker på semester tack vare att min familj och jag aldrig åker till bara spanien eller grekland eller till något annat land som liksom igentligen inte ligger så långt borta , när vi åker på semester så åker vi liksom till typ USA eller karibien som liksom ligger typ på andra sidan jordklotet.
 Då väntar jag hellre med att åka på semster tills vi fått så mycket pengar så vi faktiskt har råd med att åka till USA i typ tre veckor, för det är ju roligare om man åker liksom till ett ställe där ingen av dina kompisar typ varit för det blir ju roligare att berätta för dem senare utan att någon typ säger '' oh, det gjorde jag också när vi var där'' , tycker inte ni det också?

Men nu så ska jag ju till USA så ni kan räkna med att det nog kommer bli mycket skrivande här på bloggen och det kommer nog bli roligare för er att läsa också, vilket jag verkligen hoppas på.
Så titta in någon gång efter onsdag så kommer det nog några inlägg då om resan och sådant tack vare att då är jag i solen. Men nu så ska jag gå men vi får ha det så bra, så ses vi snart igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0