På lite bättre humör

Jag sitter nu och kollar på Ghost Whisperer och jag är på lite bättre humör nu så jag bestämde mig för att skriva ett inlägg till. Innan Lotta och Felicia gick härifrån tidigare idag så kom Lotta in för att försöka att göra mig gladare så hon frågade om vi skulle gå på bio i morgon, Så Jag,Mamma,Lotta,Felicia och Peter (min ena bror av 2) ska gå och kolla på Rosa Pantern 2 i morgon klockan 18.00 , jag behöver komma på lite andra tankar just nu och Rosa Pantern filmerna är skitroliga så jag skrattar nog massor och just nu så behöver jag det.

Efter Ghost Whisperer så ska jag se Private Practice. Nu så är snart reklamen slut så det är nog bäst jag går nu, men vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0