Onsdag

Halloj, som ni kanske vet så blev planet inställt igår tack vare snöstormen som dragit in över Frankrike och Tyskland men jag är inte ledsen för det, för tidigt imorse så ringde dem och sa att på fredag kan vi åka, så på fredag klockan 6.00 (tror jag det va) så går planet mot NY där vi ska mellanlanda innan vi fortsätter mot Miami, så på fredag åker vi i stället. Bättre att åka på fredag än att åka nu och hamna i en snöstorm , liksom hur kul kan det va, hehe.

Jag är redo det är jag verkligen,
Pappa kom precis in i mitt rum med två tidningar jag bad honom köpa till mig , Frida och Solo tidningen, så jag ska kolla i genom dem nu.

Packningen och det är helt klart nu förutom att jag ska packa ner sminket och det men deet får jag göra på fredag innan vi åker eftersom att jag måste sminka mig och så men annars är jag helt klar och jag ser verkligen fram emot att komma iväg även om vi fått vänta nu men fredagen kommer fort, det hoppas jag i allafall.

Nu så ska jag ögna igeom tidningarna och sen så ska jag bara ta det lugnt för jag har lite ont i magen just nu.
Men vi hörs senare idag. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0