Onsdag

Nästa Onsdag så är det dags... runt klockan 2.00 så åker vi mot Köpenhamn där flyget till New York går runt klockan 6.00 på morgonen och sen så är det från New York ner till Miami ! Äntligen säger jag bara, nu är det snart dags. Men men det är ändå en hel vecka kvar så tills dess får jag väl bara sitta här och ha tråkigt, fast jag måste in till stan nu i veckan för att köpa lite grejer till resan. Idag så har jag suttit framför tv:n och kollat på NCIS och jag är inne på sista skivan nu, sen får jag helt enkelt göra något annat.

Idag så har jag som sagt kollat på NCIS. Sen så har jag,peter och pappa pratat lite om resan och om vi ska hyra en bil och köra till Orlando och hyra ett hus som vi gjorde förra gången vi var där och sen så pratade vi även om , om vi skulle gå till Universal Studios, vilket jag jäkligt gära skulle viljat , för förra gången jag var där så hade vi skit kul och det var så jäkla roligt där och Nick Lachey (exman till Jessica Simpson) var där och sjöng så det var jäkligt roligt.

Nu så ska jag iaf fortsätta att kolla på NCIS, men kommer in senare antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0