Miami - DAG 4

Halloj pa er! jag sitter nu pa hotellet eget internetcafe eller vad man ska kalla det. Jag och resten av familjen har precis atit upp en stor pizza och ni vantar vi pa att lotta,padde,felicia och Philip ska komma och sen sa ska vi ga ut och ga lite. Idag sa har vi varit inne i downtown och kollat i affarer bla. Macy's dar jag kopte en jattefin klocka, jag har inte hunnit kopa sa mycket an men det har i allafall blivit en klanning i turkos, klocka och lite saker fran Victoria's Secret, ar inte deras kassar bara sa fina, hehe ! Jag har inte skrivit pa bloggen foren nu bara for att bloggen har inte funkat har foren nu, men nu ar jag har. Jag kan saga att jag ar inte bleka Helena langre, jag ar skitrod just nu och det svider och gor skit ont bara jag ror pa kroppen sa det blir att smorja in senare ikvall. I morgon sa ska vi kora till Tampa,FL (florida) och stanna dar i ungefar 3 dagar och sen ar det vidare till Orlando dar viska ga pa UNIVERSAL STUDIOS =) Jippi ! Nu sa ska vi ga ut och ga sa jag sager hejda nu , men vi ses igen snart hoppas jag. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0