Melodifestivalen

 Vilka/Vem hejjar ni på?
Efter att nu ha hört alla bidrag från del1 så hejjar jag på Alcazar och dem har ju faktiskt gått vidare till globen också så , jippi! Inga av dem andra bidragen var ju bra, alltså förlåt men det är ju faktiskt sant, för varje år som går så blir bidragen bara mer Kassa, dem blir ju absolut inte bättre kan jag ju säga, jag tycker knappt det är roligt att se på melodifestivalen längre för bidragen är ju verkligen inte bra läängre, vilket är synd, men så är det.
Jag har precis satt på en film och det blev Disturbia med Shia Labeouf, älskar den filmen, den är verkligen skitbra!
Fan, också! jag får pausa filmen för Rosa Pantern börjar ju nu på tv4 och den är så jävla rolig, så om ni inte har något att göra så kolla på den för jag lovar ni kommer skratta tills ni får ont i magen, det gör alltid jag och mamma i allafall, haha!!

Jag ska gå och göra lite popcorn nu och hämta ett glas Champis och sen är det filmdags.
 Godnatt på er alla söta läsare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0