Måste tänka ...

Naglarna är nu på, och nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha att äta. jag har absolut ingen blekaste aning, jag håller på och lägger in lite filmer jag har här på datorn in på min IPOD just nu så att jag har något att göra på flyget, därför att sitta och inte göra någonting är ju inte speciellt kul och sen så visar dem inga bra filmer på flyget så därför tar jag med mina egna filmer, hehe. 6 st filmer ska jag lägga in och det blir , Eagle Eye, High School Musical 3, Forgetting Sarah Marshall, A Cinderella Story, 30 days of night och Saw 3 som jag ska lägga in. Jag måste komma på vad jag ska ha och äta, jag är så jäkla sugen på kinagryta men vi har ingen kvar, men pappa skulle nog upp till affären nu och köpa grytbitar och sen så ska han och mamma hjälpas åt med att göra den för pappa vet inte hur mamma brukar göra den och mamma gör den absolut perfekt. Efter maten så är det promenad med Bella som gäller och så går vi ju självklart ner till Padde,Lotta och barnen också och stannar där ett tag, som vi brukar göra. Jag är verkligen hungrig, min mage skriker efter mat just nu. Jag ska gå och hämta en macka sålänge och äta den i lugn och ro och sen så ska jag kolla på tv också så jag ska gå nu men vi ses kanske senare.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0