Måndag

Godmorgon bloggen ! Jag vaknade för ungefär en timme sedan och då var det bara att hoppa in i duschen. Idag så ska jag in till stan för att köpa lite grejer till resan som schampoo och sådant och sen klockan 13.45 så ska jag möta upp Sabbe utanför H&M för fika och sen så är det hem och packa som gäller för jag åker ju faktiskt om två dagar (natten till onsdag) och sen så ska vi väl ner till Padde och Lotta senare idag också som vanligt och snacka lite som vanligt. Kan inte fatta att vi faktiskt åker mot sol och värme redan på onsdag och på lördag (alla ♥-dag) så fyller Philip 15år så snacka om att få en bra födelsedag, hehe. Jag sitter nu och dricker ett glas äppeljuice och kollar på vänner men ska snart börja sminka mig och äta frukost. 

Jag ska nog gå nu men jag mobilbloggar inne i stan sedan. 
Hejdå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0