Måndag

Hej Bloggen !
Jag sitter nu i sängen och kollar på fjärde säsongen av NCIS och dricker ett stort glas äppeljuice och snart ska jag byta och kolla på fjärde säsongen av Supernatural (älskar den serien)  i stället men först så ska jag kolla klart på denna skivan av NCIS först. Idag så ska jag försöka städa upp lite i mitt rum för det ser förfärligt ut, som vanligt med andra ord, hehe.

Min söta lila voffsing kom precis in genom dörren efter att ha gått en lång runda med pappa och gud vad hon är glad idag, hon hoppar, och springer omkring som en galning här och hon ser så himla rolig ut, haha!!

Nu så ska jag fortsätta att kolla på NCIS men vi ses senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0