Lördag och Melodifestivalspremiär

Halloj, förlåt för att jag inte varit inne tidigare idag, men jag och brorsan har kollat på massa filmer nere i hans rum som är i källaren, båda mina bröders rum är nere i källaren och min äldsta brorsas rum är skiiiiiiitstort och jag riktigt läängtar tills han flyttar ut nu för då får jag hans rum :D:D Nu är jag iallafall här och håller på att göra mig i ordning och vad jag menar med det är det bara att jag ska ta på mig lite kläder för snart så ska jag,pappa och peter ta med Bella och gå ner till Lotta och Padde, Jag och Peter har legat i hans säng och kollat på film såklart och pratat massa om resan som snart kommer, på Onsdag runt klockan 2.00 så åker vi mot köpenhamn där flyget går ifrån och vi kommer mellanlanda i New York på flygplatsen Newark Liberty International Airport där vi har 3 timmar innan vi tar flyget till Miami, och där så blir det att äta, tack vare att jag äter aldrig på flyg bara för dem har bara massa mat med kyckling i typ och jag mår inte bra av att äta kycklig eller snarare min mage mår inte bra så det får bli mcdonalds på flygplatsen sen. Flygresan från Köpenhamn till New York tar ungefär 9 timmar plus 3 timmar på flygplatsen innan vi åker till Miami och mellan New York och Miami så tar det ungefär 3 - 4 timmar så det tar ungefär 15 timmar innan vi är framme i Miami, usch ! Men det är verkligen värt det när man väl kommer dit .

Idag så är det premiär för Melodifestivalen 2009 och i första deltävlingen så tävlar dessa artister:

Nina Söderquist - Tick Tock
Jonathan Fagerlund - Welcome To My Life
Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
Scotts - Jag Tror På Oss
Emilia - You're My World
Alcazar - Stay The Night
Caroline af Ugglas - Snälla Snälla
Marie Serneholt - Disconnect Me

Det var alla artister och bidrag som kommer idag. Men tyvärr så missar jag nästan alla deltävlingar tack vare att jag är i USA då, men jag kan iaf se det idag.

Nu så ska jag gå och äta för idag blir det Kinagryta med ris, mumsigt ! Och sen så bär det av mot Lotta och Paddes hus.

Men vi ses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0